Naša škola osvojila je oznaku eTwinning škole
Naša škola, OŠ Petra Preradovića, osvojila je oznaku eTwinning škole kao nagradu za kvalitetno uključivanje informacijskih i komunikacijskih tehnologija (IKT) i međunarodne suradnje u svakodnevan rad. Tako se našla među 86 predškolskih, osnovnoškolskih i srednjoškolskih ustanova u Republici Hrvatskoj.
Škole koje nose oznaku eTwinning škole prepoznate su kao centri izvrsnosti u odgoju i obrazovanju, ali i lokalnoj zajednici. Riječ je o ustanovama koje promiču digitalne prakse, e-sigurnost, inovativne i kreativne pedagoške pristupe, stalni profesionalni razvoj i obrazovanje zaposlenih te suradnju učitelja i učenika.
ETwinning je zajednica škola u Europi koja nudi platformu za odgojno-obrazovne djelatnike zaposlene u školama i dječjim vrtićima europskih država sudionica eTwinninga, pomoću koje članovi mogu komunicirati, surađivati, razvijati projekte, razmjenjivati znanja i iskustva te postati dijelom zanimljive obrazovne zajednice u Europi. U ožujku 2020. godine zaključen je treći natječaj za eTwinning škole te su 2.139 odgojno-obrazovne ustanove dobile oznaku. Radi se o oznaci koju dodjeljuje Središnja služba za podršku eTwinningu u Bruxellesu. Međutim, da bi zadovoljila formalne uvjete natječaja, ustanova je morala biti prisutna na portalu eTwinning najmanje dvije godine s najmanje dvoje djelatnika registriranih na portalu i najmanje jednom eTwinning projektu u kojem je ustanova sudjelovala trebala je biti dodijeljena nacionalna oznaka kvalitete.
Aktivni projekti prošle školske godine bili su: Svjetski dan izumitelja, Innovating the future, STEM4Change, Digitalna vremenska kapsula, Mathematization, International children’s week, Ljepota različitosti /United in diversity.
Ove godine još je dosta aktivnih projekata. Me, myself and I, projekt nastao kako bi se ukazalo na važnost brige za mentalno zdravlje djece i mladih. Njime će se potaknuti učenike na prepoznavanje vlastitih emocionalnih stanja, kvalitetnu komunikaciju s bližnjima, suradnju i traženje podrške u zajednici. Učenici uče o mentalnom zdravlju kroz različite aktivnosti i primjenjuju trenutno iskustvo. Osim toga, imaju priliku surađivati s učenicima iz drugih škola, čuti primjere dobre prakse i prihvatljive obrasce ponašanja koji doprinose očuvanju mentalnog zdravlja.
Učenici su oduševljeni projektima i kreativnim načinima učenja. Istovremeno stvaraju, rade, povezuju se i zabavljaju!
Magdalena Marđetko